Monday, December 15, 2008

aku cerita kat blog ni bukan sebab aku jelous ngan Jessica ni.Tp disebabkan keperibadian dan pemikiran die yg menyongsang yang buat aku x suke sgt.

aku kagum walaupun die dah 40 thn, badan die mmg cantik lagi.Maybe klu orang x kenal die,xpecially mak2 orang kat opis akan cakap sebagai pemegang status J , memang die kene pasang badan,blonde rambut........

tapi aku x rase macam tu.memang itu yg die nak buat dari dulu.Tp yang melampau2 smpai mak2 orang & aku pun dok ngata gak sebab die pakai seluar putih memang sendat ya ampun(aset die punggong) apelagi nampak line seluar dalam clear habis warne ape die pakai .....

klu die pkai baju labuh x kisah la ni siap nampak la bentuk2 acuan ehem2 wanita yang di depan dan dibelakang.orang komfem pandang tang situ la.aku pun kadang 2 malu.

Klu kite yang perempuan pun pandang,apentah lagi lelaki....

No comments:

Post a Comment