Tuesday, December 30, 2008

sabun hiasan






alamak sori lah x edit gamba terakhir ni.

aku saje2 je buat.ni dari sabun yg fruittale.aku saje je buat hiasan untuk gantung2 kat pintu sebagai pewangi.

bunga plastik banyak kat umah aku.mase adik aku kawin.kitorang buat pelamin sendiri.so banyak la beli bunga.konsep ala2 taman.

nak buat pon senang je benda alah ni.beli sabun,dawai n paling penting, gam panas yg bentuk pistol tu dan bunga.

bunga2 tu potong2 then cucuk2 jer kat sabun fruittale..arrange dulu bunga tu then bile dah konfem kedudukan bunga barulah gam hujung dawai bunga n cucuk.dlm 5 minit dah bleh digantung.

kalau rajin,sape2 yg nak kawin tu bleh la buat ni sebagai cenderahati untuk tetamu.budget nak buat ni kurang dari Rm1.

1 comment:

  1. Assalamualaikum..
    ada salah seorang ahli keluarga saya ingin berkahwin dalam akhir bulan 6 nih... macamana saya ingin membuat pesanan untuk cenderahati seperti ini? tolong balas msg saya dgn menghantarkan msg ke

    "ir1_87@yahoo.com"..

    sekian, terima kasih..
    (urgent!!!)

    ReplyDelete