Monday, June 22, 2009

customer service yg haprak

aku g low yat semalam.n aku terpandang maxis centre.
so aku g la sebab aku nak buat payment bil broadband aku yg bulan ni x bayar.selalu aku bayar thru online.
disebabkan dah 2 bulan pc x der,aku pon x bayar lg bil bulan ni.
so aku decided bayar thru counter n bil aku akan extra RM5.maknenyer RM98 jadi RM103.
so aku g teros kat budak india pompuan counter "ENQUIRIES"
aku tanya berape bil broadband yg perlu aku bayar..sebab aku cume ade dalam RM110 dalam tangan.
sambil tu tangan die tengah memegang hp nokia die.aku tau die tengah smsing while attenting aku.
so die mcm bengang.
die tanye a/c no broadband aku.aku cakap' x ingat'..logicly mane ade org ingat no line broadband kat dunia ni...
then die mintak ic no aku..die chek tp tangan die still pegang hp..
die cakap 'RM121'.
aku terperanjatla.aku tau bil aku RM105, x pon kurang sebab setiap bulan klu aku byr thru online,diorg utang aku.sebab aku byr RM100.bil bulanan aku RM98 je.
then die tengah angkat call hp die n cakap in tamil.aku interupt die sebab aku customer.aku ade hak.
then die cakap ngan caller tu die akan call back sebab aku tanyer die.

aku cakap baik2 'mcmane bleh jadi Rm121?'
die dengan muka berlagak jawab "MANE SAYA TAU!!!!!'

AKU MULALAH ANGIN SATU BADAN.aku cakap baik2 tp die boleh cakap x tau.mmg sial punye k#@%*$!!!
aku dah x bleh tahan marah aku..aku turun n g tanyer kat budak melayu lelaki yg jaga pintu maxis centre tu.aku tanye ape name budak k@#%$^$ tu.
die jawab "MALA'..
Aku g bgtau die '.akak suka la die layan akak.mcm sial.nanti akak nak buat surat puji pujian kat die'.
budak tu mcm tercengang.aku tros belah..
aku punyer marah tu sampai dari lapar jadi kenyang.
aku akan email kat maxis psl kes ni.

No comments:

Post a Comment