Tuesday, June 23, 2009

jessica

aku mmg x habis2 bengang ngan jessica ni.die mmg malas nak buat kerja.
nak berkepit je ngan jennifer.
mane c jennifer pergi die pergi.kemane2 aje.rimas aku tengok.n aku x jeles pon tgk.
aku x heran.x de sebab aku nak jeles.bak kate kawan aku ,X BERKUDIS PON.

tensyen aku melampau klu bos aku mr r suruh die cover counter ngan aku.
memang die tolong ..tp tolong tengok.

klu aku ke bilik air,dah tau aku xder.die bleh suruh org yg nak bt payment tggu sampai aku datang.

die x bleh bt ker?haram ke sentuh mesen tu?

aku x tau mane die letak otak die yg die kata genius tu.memang aku x nafikan die genius dari segi bercerita dari pg sampai nak balik kang...cerita yg sama.x penat2 ker?macam cd yg kite pasang.asyik main bende yg sama je walaupun dah habis.
dari org x tau..bleh jadi tau.yelah dah citer sehari suntuk.

aku ngan partner aku menyirap ngan die.lagak die macam die banyak kerja.
tp bila ade 2 org sekutu aku ni bercerita,diorg kate die kat bwh mmg xder kerja.
diorg cakap die amik calculatur n tekan laju2 mcm tgh mengira.
rupenya x lakonan semata?nak dengar mcm bunyi die banyak kerja.

pastu mulalah bukak ms word n taip ntah aper...mcm nak buat novel.
'kenapalah ade saje orang yg mahu sakiti hati aku ini.......'
klu nak mengarang....berenti la kerje..

lagi aku menyirap bila..aku cakap je ngan jennifer..die mulalah menyampuk n mesti memasukkan salah sorang adik beradik die dalam cerita ni..

contoh...
aku borak ngan jennifer kat table aku pasal blusher sebab jennifer mmg suka topik mekap ni..n aku x nak borak ngan jessica sebab die buta mekap n mmg disahkan x suka pakai blusher..

'kenapa u x nak pakai blusher.at least letak ckit mesti wong air liur keluar'

jessica dari seberang sana terdengar perbualan aku n bestfren die datang ke tempat aku.

mase tu jennifer tgh bercakap

'aiyo..i mmg nak carik satu tp x tau la ape brand elok ckit'
ci makcik jessica ni dah mula menyampuk...

'ah..i pon nak carik satu blusher la..tp i x tau nak pilih warne aper.i x tau pakai...adik i ade bg r DIOR.Bagos la dior tu... adik akak ade bg eyeshadow dior ..'

dalam hati aku sambung DAH TAU WARNE IJAU.

untuk pengetahuan semua ,ni dah masuk kali ke 20,000 die cakap
'ADIK AKAK BG AKAK EYESHADOW DIOR WARNE HIJAU.CANTIK TAU..'

untuk pemahaman semua ,DIOR tu adelah CHRISTIAN DIOR.
tp she very high confident n keep telling everyone eyeshadow hijau yg die agung agungkan sangat tu DIOR....klu sebut CD ke ok la...

tu lah akak aku ci jessica yg kate orang KALUT.
die yg KALUT x sedar.

No comments:

Post a Comment