Sunday, June 28, 2009

michael jackson

jumaat,6.00 pg aku telah dikejutkan ngan berita kematian michael jackson,penyanyi terhebat di alaf ni.
tekejut sangat2.
sebab info terbaru yg aku dapat tau,die dijangka buat comeback konsert kat london.tp disebabkan die alami masalah kesihatan,konsert tu ditunda hujung tahun ni.tup2 die dah pon meninggal.
kempunan la peminat die nak tgk kehebatan comeback die tu.

aku pon salah sorang peminat die la.tp x lah sampai sedih x lalu nak makan.ok 2 jer.
aku suka lagu2 die mase dengan jackson 5.
  • one day in your life
  • ben
lagu single die
  • rock with you
  • remember the time
  • you are not alone
n aku suka sgt tgk video clip die,
  • remember the time
  • thriller
marilah kita bersedekah al fatihah pada die dan semuga rohnya dicucuri rahmat.

No comments:

Post a Comment