Monday, February 23, 2009

underworld 1 & 2

semalam,
aku tidor pukul 3 pg.sebab aku layan dvd citer underworld 1 & 2.
aku dah tgk yg no 3,so aku kurang paham pasal no 3.

so dengan bantuan kawan aku,kak jemy husin,die berjaya menyelongkar koleksi dvd2nya.

masalah aku ialah,aku x bleh bersabar nak tgk dvd tu semlm.. dah seminggu dvd tu ade kat umah aku..mase hari sabtu aku x nak plak tgk...aku sanggup tidor lewat,sedangkan aku tau,esok pagi nak bangun g kerja...

block leave

adelah dimaklumkan,
aku akan block leave bermula 6/3 sehingga 13/3/09 kerana aku dah xder mood nak kerja sekarang.mood aku adelah tidor,makan,tidor,mkn...

so,plan aku mase cuti ni ...
  1. aku nak menjahit baju kerja.sebab klu ikot susunan baju diary aku,baju aku bleh pusing smpai 2 bulan,tp aku rase, dah 2 miggu aku asyik pakai baju yg sama jer.malasnyer nak gunting kain.....
  2. nak siapkan jahit tudung ala2 ekin yg makcik aku suruh buat.malasnyer.........
  3. nak settlekan tempahan jahit manik kawan2 n makcik aku.penatnyer...
  4. nak ngadap pc ,nak update blog,boring nyer....
  5. nak try buat kesari,apam beras,kuih loyang....kek tanpa butter...ngantuknyer......

aku rase hasilnya,aku x buat 1 pun yg aku plan kat atas ni.......

bengang ngan partner kerja,ABD

aku malas la nak taip byk 2 .ni la triloginya

  1. aku ckp psl aku x suka winner my starz lg sebb die mengedik.nak tiru tatiana american idol.
  2. die ckp die pon x gemar.
  3. tup2 die angin sbb aku tanya psl aku nak confirm brg yg customer nak,1 je ke?
  4. dengan nada suara tinggi die jawab 2!!!!
  5. aku terasa /tersentak .sebab die x pernah buat mcm ni.
  6. aku diam jer la. dan aku pikir ,salah ke aku nakkan confirmation jer psl barang tu?
  7. die start diam.....
  8. aku start diam n ator sms ke semua kawan2 mkn aku,jgn call ext,ape2 miskol jer n aku akan returned call thru ext diorg.
  9. aku bt mcm tu sbb die tukang angkat tepon kang x psl2 kawan aku plak kene marah.
  10. ke diaman tu berlangsung smpai petang.
  11. aku dah set,klu die mulakan perbualan,maksudnya aku layan jer.
  12. tp klu die berdiam durjana,aku bt bodoh jer la.
  13. so,drama ni aku nak tgk esok,ada episod lg ke, atau x.

Friday, February 20, 2009

jessica menangis??????

hari ni aku lunch 3 org .,same ngan az,rozie.
az bukak citer die bengang ngan the J's n WF.
WF ni bos kepada AZ n Rozie.

dalam az tgh buat luahan perasaan tu,die cakap Jennifer menangis jumaat lepas sebab cuti die untuk hari isnin bos aku,En.R x approvekan.
alasan bos aku,En.R ialah die ade meeting n nak sent item to branches.so x cukup org nak cover counter.

bos aku ni pon satu,biar jer la c Jessica cuti.lagipun bukannya Jessica tu buat kerja pon.Kerja Jessica kat department aku tu kan ke lap punggung bos besar aku,M ngan air panas,pastu siap pasang aircond suhu 16 darjah celsius lg.

x der c Jessica pon kerja bleh jalan lg.
yg aku heran,macamane aku bleh x tau pasal ni?
padanhal ..aku kerja.
aku baru balik dari mc n e/l.

safi

disaat krim malam natasya aku habis,dan disebabkan aku x tau mane adik aku sorokkan night krim himalaya die,terpaksalah aku pkai beauty krim safi yg baru2 ni aku bli sbb nak try.

aku x bleh la tido tanpa pkai krim.muka aku akan berminyak keesokkan pgnya.
aku x suka tgk kulit muka aku sebegitu.

dah 2 mlm aku sapu beauty krim safi, hasilnya bintik2 merah tumbuh kat pipi n btg idung aku dah start merah2 n aku rase kulit merenyam.

maknenya dah terbuktilah yg aku, x der jodoh ngan safi.

sinetron intan

waduh...
aku skrg dah follow citer intan.
ni triloginya,
  • opah n makcik aku tgk mase aku lepak kat umah opah ,
  • makcik aku kat bkt beruntung citer psl intan ni kat opah aku.
  • mak aku terbabit tgk citer ni blah mlm ,mase die g lepak umah opah aku.
  • mak aku citer psl intan kat opah aku.
  • 4-4 beranak diatas ni bercerita psl intan mase kenduri bertunang sepupu aku(mcm penting giler la)
  • adik aku aishah,tgk sbb die masuk kerja lambat,so ade mase la tgk.
  • kawan opis aku rozie tanya psl citer intan ni.die kate mak die tgk,then die tpaksa lah tgk.
  • rozie kate die tgk citer ni asyik nak menyumpah jer.
  • adik aku, izu citer ,akak kat opis die asyik citer psl citer ni.
  • ayah aku plak,dsbbkan mak aku nak tgk,die pon tpaksa tgk,
  • sepupu aku yg kecik2 umur 3-6 thn pon layan gak citer ni.
  • adik aku,izu cuba tgk sbb die nak tau ape yg sedap sgt citer ni.
  • bila dah 4-4 org dlm family aku tgk,aku pon tgk gak lah citer ni.nak tau ape yg bestnyer.
  • ternyata citer ni aku kategorikan best2 bodoh.
  • yg terbaru aku bru dapat tau anak sedara aku yg umur 1 1/2 thn pon layan gak citer ni.
  • hr khamis,aku dapat tau makcik aku,yg tailor tu sekeluarga mmg follow citer ni dari 1st episod n die cadangkan aku tgk citer jelita lakonan agnes monica.die kate lagi best!!!
  • waduh...pening bangat ni.

the bold and the beautiful

semenjak x leh tido mlm ni ,n rachel ray show n martha stewart show pon dah x de kat ntv7,aku layan citer 'the bold and beautiful' tv2.

10 thn lepas aku mmg follow citer ni kat channel metrovision.pastu dah x kuar2 kat tv.ingat dah habis.rupenya wujud lg citer ni.
dah makin ngarut2.
  • bapak kawin ngan perempuan yg akhirnya perempuan itu jd menantunya.
  • menantu plak kawen ngan adik kepada x suaminya.
  • bapak bt hubungan sulit ngan mak x bini.
  • bapak kawen plak ngan adik x bini.

pening kepala tengok.tp pening2 pon aku layan jugaklah citer ni.sbb dah x tau nak tgk citer ape lg.