Monday, February 23, 2009

bengang ngan partner kerja,ABD

aku malas la nak taip byk 2 .ni la triloginya

  1. aku ckp psl aku x suka winner my starz lg sebb die mengedik.nak tiru tatiana american idol.
  2. die ckp die pon x gemar.
  3. tup2 die angin sbb aku tanya psl aku nak confirm brg yg customer nak,1 je ke?
  4. dengan nada suara tinggi die jawab 2!!!!
  5. aku terasa /tersentak .sebab die x pernah buat mcm ni.
  6. aku diam jer la. dan aku pikir ,salah ke aku nakkan confirmation jer psl barang tu?
  7. die start diam.....
  8. aku start diam n ator sms ke semua kawan2 mkn aku,jgn call ext,ape2 miskol jer n aku akan returned call thru ext diorg.
  9. aku bt mcm tu sbb die tukang angkat tepon kang x psl2 kawan aku plak kene marah.
  10. ke diaman tu berlangsung smpai petang.
  11. aku dah set,klu die mulakan perbualan,maksudnya aku layan jer.
  12. tp klu die berdiam durjana,aku bt bodoh jer la.
  13. so,drama ni aku nak tgk esok,ada episod lg ke, atau x.

No comments:

Post a Comment