Thursday, February 12, 2009

mc hari ni

aku sihat je tp suara lepas lunch semalam, dah bertukar jadi serak2 kering jer.malam,aku makan je la ubat batuk.sebab aku ade batuk cikit.



pg tadi g klinik.xlah aku harapkan dapat mc ker sebab bos aku cuti hari ni.kesian la dengan partner aku.aku sms bos aku pg tadi,klu x dapat mc,aku kerja macam biase.tup2 ,dapat mc.peti suara aku bengkak,so,doc arahkan aku jangan bersuara langsong 1 hari ni.mcm penyanyi la,kene rehatkan suara.

planning aku this year x nak amik mc langsong sebab aku nakkan certificate je.



semlm mase nak balik,The J's kate esok aku komfem mc.jangan kene jangkit dah la.pastu dieorg sebut perkataan yg aku cukup x gemar 'touch wood'.then diorg meraban cari kayu nak sentuh.dalam erti kata lain,takot mati.keranda kan diperbuat dari kayu.kononnya kalau sentuh kayu tu panjanglah umur diorang.aku cukup x gemar dengan perkataan tu.nak2 lagi org yg bercakap tu jessica,seorg islam.



aku bukannya pandai sangat pasal hal ehwal agama, tp mase belajar pendidikan agama islam kat sekolah dulu ustazah x pernah ajar perkataan ni untuk elakkan diri dari ajal.ajal maut kan ditangan allah,bukannya ditangankan kat kayu.



bangsa2 kafir je yg selalu guna ayat ni.2la,ikot sangat style jennifer yg bangsa makan benda haram tu...

No comments:

Post a Comment