Friday, February 20, 2009

jessica menangis??????

hari ni aku lunch 3 org .,same ngan az,rozie.
az bukak citer die bengang ngan the J's n WF.
WF ni bos kepada AZ n Rozie.

dalam az tgh buat luahan perasaan tu,die cakap Jennifer menangis jumaat lepas sebab cuti die untuk hari isnin bos aku,En.R x approvekan.
alasan bos aku,En.R ialah die ade meeting n nak sent item to branches.so x cukup org nak cover counter.

bos aku ni pon satu,biar jer la c Jessica cuti.lagipun bukannya Jessica tu buat kerja pon.Kerja Jessica kat department aku tu kan ke lap punggung bos besar aku,M ngan air panas,pastu siap pasang aircond suhu 16 darjah celsius lg.

x der c Jessica pon kerja bleh jalan lg.
yg aku heran,macamane aku bleh x tau pasal ni?
padanhal ..aku kerja.
aku baru balik dari mc n e/l.

No comments:

Post a Comment