Wednesday, February 4, 2009

stop product safi

aku baru jer berangan2 nak kulit aku back to normal.
the bad new,aku baru je stop guna safi setelah 4 hari try.

semalam pg,muka aku terutama dibahagian pipi n batang idung dipenuhi bintik2 merah mcm ruam2.tp aku x endahkan.

masukje dalam kol 11 pg,tetibe aku rase muka aku merenyam.memang gatal sangat.pas2 aku tgk cermin,bintik2 merah tu bertambah merah dari yg aku tengok blah pagi. aku letakla minyak cap kapak.baru lega sikit.

malam je aku tengok bintik2 merah ade lagi.macam nak membiak plak.teros aku sapu krim malam natasya.

pg ni aku bangun tgk masih ade bintik2 merah tapi samar2 je lah.tp under ok lagi dari semalam.
ni sekarang aku tgk bintik merah dah hilang.

so, aku pakaila balik natasya bt sementara waktu ni.

No comments:

Post a Comment