Monday, February 23, 2009

block leave

adelah dimaklumkan,
aku akan block leave bermula 6/3 sehingga 13/3/09 kerana aku dah xder mood nak kerja sekarang.mood aku adelah tidor,makan,tidor,mkn...

so,plan aku mase cuti ni ...
  1. aku nak menjahit baju kerja.sebab klu ikot susunan baju diary aku,baju aku bleh pusing smpai 2 bulan,tp aku rase, dah 2 miggu aku asyik pakai baju yg sama jer.malasnyer nak gunting kain.....
  2. nak siapkan jahit tudung ala2 ekin yg makcik aku suruh buat.malasnyer.........
  3. nak settlekan tempahan jahit manik kawan2 n makcik aku.penatnyer...
  4. nak ngadap pc ,nak update blog,boring nyer....
  5. nak try buat kesari,apam beras,kuih loyang....kek tanpa butter...ngantuknyer......

aku rase hasilnya,aku x buat 1 pun yg aku plan kat atas ni.......

No comments:

Post a Comment