Monday, February 2, 2009

malas kerja

bosannye nak kerja esok...
macam x caye jer dah 3 hari duduk rumah tanpa melakukan kerja yg berfaedah.
plan hari jumaat mgu lepas...,cuti 3 hari ni ...
  1. nak kumpulkan baju2 yg aku x pakai langsung sebab nak sedekahkan kat anak yatim.
  2. nak jahit baju kerja.sebab aku tengok dalam diari,asyik pakai baju yg same jer untuk sebulan ni.
  3. nak kemas bilik/mengecat.

semua yg d list kat atas,aku x buat...

aku x de mood .mood aku ni nak tido n memblogging je.

esok dah stat nak kene mengadap muke2 yg dah balik bekerja kat ofis.telinga aku ni pun dah siap sedia nak dengar cerita sehari suntuk borak dari jessica an jennifer.yelah sepanjang mggu lepas x jumpe.....

esok gak aku kembali sibuk macam biase menjawab persoalan2 harian dari org yg datang.bende yg sama setiap hari aku punya jawapan "form lama bleh pakai sampai bulan 4...."

tensyennyer..........

No comments:

Post a Comment