Thursday, February 5, 2009

underworld: rise of the lycan

hari ni aku g tengok wayang kat tgv klcc citer UNDERWORLD : RISE OF THE LYCAN.

aku x berape minat sangat tgk citer2 mcm ni tapi disebabkan makcik aku nak belanje tgk wayang,n dah x de choice citer lain,so pilih je la citer ni.

so, aku rate ok2 jelah citer ni sebab dlm citer tu
  1. hero die x macho!!! (so x meninggalkan kesan mendalam kat dalam fikiran aku)
  2. filem tu x borink and padat dengan cerita.
  3. aku rase bibir heroin tu seksi
  4. and aku rase aku kene tengok underworld part 1 & 2 baru aku bleh faham citer ni

aku rase penerbit filem ni kene tukar pelakon untuk jd hero citer ni sebab pelakon ni x glamer langsung.at least carik la yg ade gaye2 hero ckit walaupun rupe x de.

aku rase pelakon yg boleh ganti watak pelakon x macho ni,

  1. clive owen
  2. wentworth miller
  3. van diesel
  4. hugh jackman

aku rase kawan aku bhulat pon setuju .

1 comment: