Wednesday, February 18, 2009

csi vegas new season (season 9 )

semalam,aku tgk csi vegas new season,sambungan ttg warrick brown yg ditembak kat kepala oleh timbalkan sheriff vegas, Mckeen.
aku sedih n sebak mase 10 minit pertama n terakhir episod tu.

yg paling aku sedih sebab semua kawan2 csi die,grimson,catherine,nick,greg n xpecially sara yg dah tinggalkan bidang csi,joint together to solve kes ni.

and for the 1st time aku tgk grimson menitiskan airmata mase majlis pengebumian warrick kat church.

n sape yg memang follow citer ni akan rase sedih sangat bila tgk saat2 tu.
aku tgk citer ni kat umah makcik aku kat selayang,klu aku tgk kat umah ,dlm bilik,konfem nangis.

1 comment:

  1. adoyyai
    still x sempat nk tgk
    klu tak silap
    lagi pnjg kali ni
    nnti klu tak silap
    catherine kena rap
    then lauren fishburge msuk gnti grimson
    mtk2 ler yg CSI NY and also CSI Miami ade season baru
    byk spoiler n thriller klu start new season tiga2 series ni

    ReplyDelete