Friday, February 20, 2009

sinetron intan

waduh...
aku skrg dah follow citer intan.
ni triloginya,
  • opah n makcik aku tgk mase aku lepak kat umah opah ,
  • makcik aku kat bkt beruntung citer psl intan ni kat opah aku.
  • mak aku terbabit tgk citer ni blah mlm ,mase die g lepak umah opah aku.
  • mak aku citer psl intan kat opah aku.
  • 4-4 beranak diatas ni bercerita psl intan mase kenduri bertunang sepupu aku(mcm penting giler la)
  • adik aku aishah,tgk sbb die masuk kerja lambat,so ade mase la tgk.
  • kawan opis aku rozie tanya psl citer intan ni.die kate mak die tgk,then die tpaksa lah tgk.
  • rozie kate die tgk citer ni asyik nak menyumpah jer.
  • adik aku, izu citer ,akak kat opis die asyik citer psl citer ni.
  • ayah aku plak,dsbbkan mak aku nak tgk,die pon tpaksa tgk,
  • sepupu aku yg kecik2 umur 3-6 thn pon layan gak citer ni.
  • adik aku,izu cuba tgk sbb die nak tau ape yg sedap sgt citer ni.
  • bila dah 4-4 org dlm family aku tgk,aku pon tgk gak lah citer ni.nak tau ape yg bestnyer.
  • ternyata citer ni aku kategorikan best2 bodoh.
  • yg terbaru aku bru dapat tau anak sedara aku yg umur 1 1/2 thn pon layan gak citer ni.
  • hr khamis,aku dapat tau makcik aku,yg tailor tu sekeluarga mmg follow citer ni dari 1st episod n die cadangkan aku tgk citer jelita lakonan agnes monica.die kate lagi best!!!
  • waduh...pening bangat ni.

No comments:

Post a Comment