Wednesday, January 28, 2009

kerja oh kerja

hari ni akak kat department lame suruh aku apply kerja kosong yg kawan aku tinggalkan sebab kawan aku tu nak transfer kat department aku.masuk ni dah 2-3 orang yg suruh apply.

tp x terdetik langsung kat fikiran aku ni nak cube kerja tu.sebab aku lebih senang dengan kerja aku sekarang ni.walaupun orang kate mcm x de kerja...yelah duduk je kat kaunter...

tapi atleast aku dapat belajar serba sedikit psl insurance walaupun dalam hati aku ni memang x berminat langsung psl industri ni.kalau orang tanye bleh la gak jawab.akak tu suruh aku apply.die cakap at least tunjukkan ckit yg aku ni berminat nak tingkatkan kerjaya aku kat sini.maksudnya berminat nak naik pangkat.

tp,aku bukan orang macam tu.aku lebih suke fokus kat kerja yang aku buat sekarang sebab aku bebas nak luahkan idea yg kononnya kreatif kat bos aku tu.die bg support lagi.

aku nak buat decoration kat ofis ke, x payah nak mintak2 duit dari bos aku.aku beli je lah.aku klu bab2 menghasilkan idea ni aku x kisah nak kuar duit sendiri.and aku berbangga gak dlm cipta sesuatu yg bleh dimamfaatkan dalam kerja2 harian aku dan kawan aku kat kaunter.

kerja aku bukan sibok sangat.kadang2 jer kalau ade new product baru bizy sesangat.klu x de customer pon aku still carik kerja gak mcm topup la ape2 brg yg x der

.kadang2 nak buat kerja haram pon bleh lagi.mcm nak buat surat mintak kerja ke.....tengah2 boring tu tup2 idea design manik datang...bleh buat lakaran. bos aku x kacau pon.die buat jela kerja die sendiri.

No comments:

Post a Comment