Thursday, January 29, 2009

mimpi kawin chris martin coldplay


citer ni dah lame dah.tapi memandangkan aku baru2 ni mimpi jumpe ami james,so aku pun nak terbitkan la citer aku mimpi kawin ngan vokalis COLDPLAY chris martin a.k.a laki Gwneth Palthrow.

Mcm ni ceritanya.
majlis kahwin aku ngan mat british ni di langsungkan kat bangunan sekolah 3 tingkat.aku pon x paham apesal majlis ni di buat kat situ.

so,tengah aku di panggil nak berarak dek kompang,si laki aku dalam mimpi @ chris martin tibe2 telah pergi menolong orang yg kerjanya menyusun lauk pauk atas meja untuk tetamu @ penanggah.habis tu aku terkonteng2 berarak sorang2 dah die rajin bebenar nak nolong penanggah .siap bawak dulang dengan pakai baju songket dan bersongkok lagi.

mase tu memang lawak giler la.ramai tetamu bantai tergelak tgk pengantin lelaki jadi penanggah.ayah aku siap cakap "biarlah...die tengah excited tu"....

aku malu 2 malu gak tapi nak buat mcmame.dah die nak nolong gak.biar jela.....

tup2 aku tersedar dr tidor je teros aku bantai tergelak.lawak betol la mimpi aku ni.tulah mainan tidor...

p/s aku citer kat kawan aku,die kate ,'aku rase kau ni org putih la mase kelahiran dulu.

No comments:

Post a Comment