Tuesday, January 27, 2009

mimpikan ami james yg seksi tu...










aku dah citer ngan kawan aku pasal mimpi ni.sebab sms dielah yg mengejutkan aku dari meneruskan kesudahan mimpi aku bertemu ngan ami james.

dalam mimpi tu aku mcm menyewa bilik ngan ade sorang makcik ngan sorang bdk perempuan dlm umur 4 thn.

ami james plak menyewa dengan seorg wanita asian yg kerjanya asyik tido aje.so ami james ni aku curik curik tengok jelah.yelah...bintang reliaty yg meletop letop kat hollywood.dah ade depan mata,tengok jela...mase tu mcm x caye je bleh ngadap die depan mate..


tibe tibe aku duduk di luar rumah sewa tu.aku tengah membasuh something.aku mencangkung mase tu.
aku nampak die balik dengan tracksuit panjang warna biru gelap.aku tau die baru balik main bola sepak. mase tu die memang nampak seksi sangat sebab tshirt yg die pakai basah kuyup.so nampak la susuk tubuh die yg macho tu.

badan die memang macho habislah.mcm yg aku selalu tengok dalam MIAMI INK.

(Teringat aku kate2 dari kawan aku OGIE yg die suke tengok lelaki dalam keadaaan basah. nampak seksi)

so,die berdiri sebelah aku dan membuka tracksuit die yg lencun dek peluh tu.mase 2 aku dah x pikir apelah.mcm biase je.buat2 x nampak die.tapi dalam hati kate "wow! seksinyer ...mcm nak pelok jer '

......si ami ni letak track tu x jauh dari aku n blah.aku toleh belakang n tengok die pergi kearah bilik sewa die dan mula buang kain baju teman wanita die yg asyik tidor tu ke luar.

die asingkan baju die n perempuan tu.

berbalik pulak kat aku ,aku tengok seluar die ade x jauh dari tempat aku mencangkung,aku mula terdetik nak buat kerja haram iaitu ......

MENCURI SELUAR AMI JAMES YG LENCUN DIBASAHI PELUH.

..tapi aku x sempat sebab kawan aku ni dah mengsms aku dan bertanyakan

'wei buat ape?'

tensyennner............................

No comments:

Post a Comment