Sunday, April 12, 2009

aktiviti mgg ni

sepanjang mggu ni..banyak btol hal berlaku dalam hidop aku..

isnin
sebabkan lasweek aku cuti,so seperti biasela.kawan2 1 dept mcm bengang.sukati akuler.knape nak dengki org cuti?klu nak g lah cuti.cuti diorg x tpotong pon bile aku cuti.x paham...kawan rapat aku, miss mc totally dah bleh transfer ke dept aku.

selase
aku dah plan this thursday,nak settlekan bende yg aku x settlekan lagi. then aku decided amik 1/2 day.aku call kawan percutian aku,bhulat.then die pon nak joint gak.so plan aku on la this thursday.bos aku dah approvekan.hari ni gaklah aku dapt tau sesuatu.yg x bleh aku ceritakan.tp aku hepi n sedih la gak bile dengar psl ni.

rabu
jennifer bg tau ade rahsia department kitorg terbocor n die suspect aku lah yg bocorkan.mntg2 aku rapat ngan dept lg 1 tu,aku bleh bocorkan rahsia?aku dah bgtau jennifer,diorg dah salah org.klu aku pecahkan rahsia,bende ni dah lame dah dept tu dapat tau.kenape baru terjadi?ni mulut org yg baru masok dept aku lah...malam aku start risau sbb name aku dah burok dimata kawan2 dept.padanhal aku x bt bende2 ni.aku mesti siasat sebab aku nak clearkan name aku.

khamis
pg lagi aku dah agak bos aku tanya psl kes bocor rahsia.aku bg tau bende yg same seperti mane aku bgtau jennifer.bos aku suruh aku siasat dari miss mc. aku 1/2 day ari ni.n memndangkan miss mc on leave,aku rehatkan kes ni.
1/2 hari ni mmg penat giler la.mcm2 tmpt nak g.
kawan percutian aku,bhulat dah tggu kat klcc.
since lasweek lg die ajak tgk movie 'a confession of shopaholic' kol 2.30, tp disbbkan aku punya kerja x settle lg,die bli tiket 'friday the 13' kol 4.45 tp aku still rushing lg..mmg adventure btol 1/2 day aku.
nak g bli kebab shawarna lg.aku nak kene g bli manik lg.dengan pkai high heel aku ronda kl.penat giler.dah smpai klcc,tros kaki aku kejang.

Bhulat bg tau die tggu kat fc klcc.tmpt biase kitorg lepak.aku dtg2 jer tgk die sedih.
mcm2 la citer kuar.dengan x dpt bli air san francisco die lg.then aku bg hadiah birthday die lastmonth.tudung yg aku jait sendiri.die happy.aku baru bagi sbb baru siap.

kitorg citer2 n makan2 smpai kol 4.40.tros g tgk movie.lepas tgk movie biasela lapar.
so bhulat ajak lepak kat 'de chucur'.kat sane sambong lg citer2.pasal ketakfahaman die kat akak putrajayalah,psl memori kitorg g konsert la,psl miss mc la..,
lasekali aku tpandang 1 pakwe matsalleh muka sebijik kevin backstereetboys.n aku suruh bhulat tgk,n die dah mengesahkan mmg pakwe tu klon kevin bsb.

cerita punye cerita dah kol 7.45.maknenya dah nak kene gerak balik rumah.

aku sms makcik aku nak balik same.so aku tggu jerla die kat hall klcc. kol 10.00 aku baru sampai rumah.smpai rumah tros lepak2 jap tgk tv n layan sepupu aku jasmin bt konsert,tros tidor.

Jumaat
kes bocor maklumat x setel lagi,aku masih siasat lg.so pg lagi aku g jumpa miss mc.rupanyer die pon ade kes gak ngan budak dept aku dalam die bercuti smlm.dah siasat dr miss mc,so dengan ini sah n sahih ,budak baru tu la yg bocorkan rahsia.so aku g update kat jennifer psl info ni n die pon dah tau saper yg bertanggungjawab.

No comments:

Post a Comment