Monday, April 13, 2009

colin firth










mase mula2 aku x kenal pon actor ni.tp bila bhulat citer psl citer 'bridget jones diary' aku masih x amik port lg.then die bagi aku pinjam vcd citer ni .

so start from that moment,aku rase dah 1,829 x aku mengadap citer ni yg mmg x buat aku bosan langsong.mmg bestla.feel habis...

n from that moment gak, aku kenal colin firth.1st impression bila aku tgk muka die... ialah,nape die x sekacak hugh grant?ape yg buat bhulat giler sangat ngan colin ni?ape yg die dah buat smpai bhulat bleh rasok aku tgk citer ni?n bhulat asyik ckp 'kau kene tgk citer ni...'.

jawapannya,...setelah aku tgk smpai kol 3 pg,baru aku sedari kewujudan colin firth aka mark darcy ni di muka bumi.patotlah peminat2 filem ni tergila2kan die.termasukla aku.

memang die lelaki yg berpewatakkan hebat,mampu buat perempuan cair dengan pandangan die...,mmg die x tampan tp die charismatic mmg dasyat la die ni...

2 la org kate 'dont judge the book by its cover'.

sampai sekrg ni aku masih mengagumi die.
p/s bhulat bagi aku vcd tu sbb aku x nak pulangkan kat dia.terima kasih bet kerana kenalkan aku ngan colin firth.nanti aku citer psl clive owen plak k....

No comments:

Post a Comment