Saturday, April 11, 2009

BHULAT

aku baru jer habis tgk blog bhulat .die tulis psl aku.
aku rase muka aku dah jd merah ke orenan dah.
hakikatnya itulah diri aku tg ditulis oleh orang yg bleh get along ngan aku.
mmg betol die cakap kitorg bile bergadoh selalu bile dah berbaik,mesti buat mcm kitorg x pernah alami perselisihan faham.

aku nak listkan psl bhulat ni.

  1. seorg kaki mekap.mmg susah nak jumpe muka die w/o mekap.lately aku panggil mekap datin sofiera spa q.
  2. klu org x kenal die,org ingat die belum berfamily lagi sebab,suke ati die jer nak g mane2 membawa diri sendiri.laki die understanding dengan fahaman bini die ni.
  3. die ngan aku same.kaki tv.tp die lg dasyat.jadual tv die lg ketat dari jadual kerja pak lah.
  4. baru aku tau kawan aku sorang ni suka memasak.sebab mase 12 thn dulu aku kenal die,die x pernah ckp psl masak.seingat aku die kate die punye cekodok kentang sedap.tp sampai la ni aku x merase2 gak cekodok kentang die.
  5. ni la satunya kawan aku yg suka bt kategori list.mcm2 list.aku adelah salah seorg yg termasok dlm list die.(die ckpla)
  6. aku n die giler citer2 hollywood.so kitorg byk citer psl artis2 hollywood mcm kitorg ni jiran /sedara ngan bintang tu jer.2 yg aku cadangkan kitorg masok pop kuiz tv3.
  7. segila2 peminat hollywood,die bleh dikategorikan mcm ustazah gaklah.die amalkan semua doa harian.
  8. wlaupun die ala2 ustazah tp die ngan aku dah pergi pon konsert backstreetboys lasyer.
  9. seorg yg senang dapat kerja.bukan aku jer cakap.ramai lagi cakap.mcm mary,miss mc.
  10. aku adelah org tengah/spokewomen die kat ofis skrg ni.perlantikan x rasmi ni d buat sebab semua org asyik tanye perkembangan psl die kat aku.bile aku update kat die,die x pernah nak kol org yg rindu sgt ngan die.2 yg aku tension tu.
  11. die dalam kategori ahli farmasi x bersijil.die tau semua kebaikan vitamin yg ade di muka bumi ni.
  12. die selalu rujuk kat aku klu bab2 berfesyen nak g dinner.nak pkai baju ape...nak pkai warna aper..

2 je la yg aku bleh listkan..ade byk lg..tggu..

No comments:

Post a Comment