Monday, April 13, 2009

kalau lah aku kaya

semua org ade angan2.antaranya angan2 nak jadi kaya...
klu aku kaya ni lah antara yg aku nak buat

  1. yg pasti kawan2 aku bukan dlm golongan posh spice yg suka habiskan harta beckham tu.
  2. kawan aku pastinya bhulat jer.sebab kitorg ade chemistry.
  3. gi shopping ala2 paris hilton g shopping.tp x la smpai g London or paris.cukup la sekadar tmpt lepak aku kat klcc tu jer.sumer ade.
  4. g manicure/pedicure 1x seminggu.
  5. kereta biasa2 pon x per.janji bleh gerak ke mana2.
  6. g spa/facial 1x seminggu.
  7. g holiday dalam negeri jer.xnak g luar negeri.banyak rusuhan n bencana alam.
  8. tgk movie 3x sehari.
  9. dah ade tukang jait sendiri.aku design jer,diorg jait.aku x suke pkai baju2 siap ni.x menepati citarasa.
  10. aku suka memasak,so..aku nak pastikan dapor aku mcm dapor martha stewart.bersih,suci n complete.
  11. konsep rumah ala2 bali.aku suka kayu kayan.
  12. rumah bertaman sebab nak letak air terjun untuk ketenangan.and kawasan bercamping.
  13. rumah x yah la besar sangat.cukuplah 6-8 bilik.yg pasti 2 bilik khas untuk aku jer.bilik baju,kasut n bilik mencurahkan idea.

itulah antara angan2 aku.

No comments:

Post a Comment