Thursday, April 16, 2009

JANGAN TEGUR

hari ni makcik aku ajak g tgk JANGAN TEGUR.

mula2 aku agak keberatan ckit sebab aku dah ator baik punya plan after kerja sebab esok aku cuti.kene jadi baby sitter untuk kanak2 yg ade kat umah ni.. yelah mak g check up esok.

so aku plan hari ni after kerja nak settlekan benda yg tergendala mggu lepas ...lgpon esok aku nak stay je kat umah.melayan budak2.malas nak kuar.

tp disebabkan makcik aku dah call kat ofis n push aku g tgk gak...aku pon mengalah.
so aku g beli tiket show 7.20 kat tgv klcc.sebab makcikkuar ofis kul 6 .dah la die nak kene menapak kat terowong lg,pukul berapa plak nak bli tiket..

kebetulan aku mmg tgh lapar giler tahap ICU, aku g makan mcd.lepak kat food court sambil tggu makcik sampai.

7.10 masuk je pawagam,mmg penuh giler.aku dapat seat pon blah depan.start je movie.. hati aku berdebar.bukan sebab citer tu seram tp sebab music background yg kuat.teros bergetar jantung..org sebelah aku dah la asyik2 menjerit.tensyen aku..

then aku bt keputusan sumbatkan telinga dgr mp3 sebab aku dah x sanggup lg nak dgr music yg menyeramkan tu.
aku pasang volume kuat smpai makcik aku tegor die dgr music mp3 aku.
aku off mp3 tp earphone still tersumbat lg kat telinga.
then aku ttp muka aku guna tdg.aku dah x sanggup lagi nak tgk adengan seterusnya.jantung aku plak x berhenti2 berdebar.
dah penat cover ngan tudung,aku teros je pejam mata.lagi best x dapat tgk ape2 pon.
tp lg 15 minit citer nak habis ade scene yg quiet interesting gak.kelakar...

kiranya sepanjang 2 jam aku tgk movie tu,aku rase mcm tgk cerita seram kelakar.
semua kecoh.gelak2 lg.yelah nak cover takot.

secara keseluruhan nya citer JANGAN TEGUR lg best dari JANGAN PANDANG BELAKANG.

No comments:

Post a Comment