Tuesday, April 14, 2009

Jasmin Hani TOM TOM BAK

ni sepupu aku,min yg banyak habiskan mase kat rumah aku dari rumah die sendiri..anak adik bongsu mak aku.
budak ni nak masuk 4 thn tp mmg kecoh.die jadikan adik bongsu aku,aishah yg lepasan spm sebagai mentor.cube pikir budak 4 thn tiru budak umur 19 thn..aper je yg adik aku buat or pkai die mesti tiru..

kitorg 1 family mmg suka layan budak ni.
Die borak mcm org besar.yg aku gelihati..die pernah order adik kat umi die,'umi...min nak adik mcm fityah tu.mata besar sangat.' umi die jawab 'nak mata mcm fityah?mcmane nak dpt?mata umi n ayah sepet...' pasti tu die bleh mengamuk marah umi die ...'umi kenapa mata min kecik je..min nak mata besar mcm fityah..umi dengar x ape min cakap ni?..'
bayangkan mulut kelatah die.ade jer die nak citer.

min ni rapat ngan ayah n mak aku.asalkan umi n ayah die marah jer ,tros die datang umah kitorg nak buat repot.asalkan ayah aku start kereta,die dah menjerit panggil ayah aku.dah berapa mlm ni asyik tidor rumah aku.die takot kitorg g berjalan mane2..die nak mengekor..

min ni mmg antara budak dalam kategori gedik2 la. pandai menari n nyanyi.sape yg ajar?mentor die,aishah mak n aku.lagipon mane ade lagi budak kecik kat umah kitorg lepas anak buah aku balik rumah die sendiri..die lah satu2 nya.abang die,harith 6 thn teror klu bab2 joget dangdut.dalam erti kate lain ..diorg ni adik beradik berdarah seni..

budak min ni mmg dah lama berhajat nak masok TOM TOM BAK.tp ayah n umi die x nak bawak g audition.gi karaoke adelah..

so,aku n adik aku buatlah ala2 TOM TOM BAK kat umah.die mmg budak jenis yg x segan menari depan org. berbekalkan tudung mak aku sebagai skirt kembang,rambut palsu adik aku n tudung kerja aku sebagi vel.....jadilah jasmin jameela 'makhluk tuhan paling seksi'.



No comments:

Post a Comment